Ogłoszenie

Witam all na forum Mu for all. Znajdziecie tu pomoc , dowloand , prywatne serwery itp. Założyciele : Sasuko , Angel. Webmasterowie : Devils69 , WILCZUR. Moderatorzy : Hero. OGŁOSZENIE Przydało by się dodać nasze forum na inne forum(znane). Za dodanie dostanie się moderatora to jednej katygori. Dzięki:).

#1 2010-06-13 15:57:24

setromantis

Nowy.

Zarejestrowany: 2010-06-13
Posty: 2
Punktów :   

:

INFO
Nazwa Serwera : Smile Mu
Wersja : 1.03c
Max il. Graczy Online : 300
Godziny działania : 24/7

KONFIGURACJA:
Strona: http://smilemu.com/index.php?strona=rejestracja&id=225
Forum:http://forum-smu.pl/
Rejstracija:http://smilemu.com/index.php?strona=rejestracja&id=225
Exp : 1000
Drop : 30
Reset : 400 lvl
Po resecie staty się cofają, i dostajesz 200pkt * ilość resetów. Będzie można ustawić automatyczny przydział punktów po resecie, wg wytyczonej reguły procentowej
1 reset można wymienić na 2 kredyty, za które można kupić przedmioty ( do fo ) w WS
Spoty : 6 mobków
Moby na spotach tworzą etapy, na gs 2 najsłabszy spot jest od ok 150 resetów




ADMINISTRACIJA:



Admin : Budda
Admin : Carrotek
SGO : Bily
SG - Cold
SG - BladeX
SG - DevilOSW
SG - DualCore
SG - Hunt
SG - Patrol
SG - Silient

Team mamy wielki, ludzie wymienieni tutaj to reprezentanci, wierzchołek góry lodowej



Podam po zakończeniu testów zamkniętych ( w dniu startu lub dzień przed )


Każdy szanowany w świecie Mu Online gracz, zagra na naszym serwerze.
Zapraszamy także osoby świeże, zaznacie u nas prawdziwej uczty.
Prezentacja nie zawiera monotonnie wypisywanych informacji.
Mamy Całą masę customów, od których zbieleją Wam oczy.
Nigdy wcześniej w Mu Online nie widzieliście tego, co zobaczycie u nas.
Rozbudowaliśmy tego wspaniałego mmorpg do poziomu o jakim Ci się nie śniło
Różności


-> Autorski system resetów. Odchodzimy od GRów albo jego braku robimy to po swojemu. Wymiana jest na zasadzie 1 reset = 2 kredyty za które można kupić przedmioty w webshopie. Po wymianie kredytów, zachowujesz statystyki, ale spadasz w rankingu o wymienioną ilość resetów. 1 reset daje 200 nowych punktów, przy czym dostępne jest narzędzie dzięki któremu ustalasz procentowy przydział punktów po wykonaniu resetu. Np masz do dyspozycji 10 000 pkt, ustawiasz siła 50% agi 30% vit 10% ene 10%, po resecie dodaje Ci 5000 str 3000 agi 1000 ene 1000 vit. Nigdy więcej monotonnemu dodawaniu pkt!
-> Smile Business System - Autorski system rekrutacji. To jest bardzo zaawansowany i mocno rozwinięty skrypt.Jego działanie najlepiej określi schemat, oraz jego objaśnienie.Główne założenie jest takie, że jak zaprosisz na serwer jakąś osobę, dostajesz za nią punkty, za sam fakt, że zaczęła grać ( punkty dostajesz po tym jak osoba nabije powyżej 10 resetów ). Ale, to nie koniec, to dopiero początek ciekawych rzeczy. Rozpatrzmy to na konkretnym przykładzie.


Kilka słów objaśnienia. 1 To osoba która z rekrutowała 2 i 3. 2 Z rekrutowała 4 i 5, 13 z rekrutowała 14, itd.
gracze od 2 do 14 to jest cała organizacja gracza numer 1, który premię za z rekrutowanie dostaje za gracza numer 2 i 3, ale to dopiero początek. I tutaj zaczyna się najciekawsze. Na SmileMu wdrożyliśmy prawdziwy program partnerski który opisany jest całym szczegółowo przygotowanym planem marketingowym. Gracz numer 1 dożywotnio dopóki ludzie w jego organizacji" będą grać, będzie otrzymywać za nich tak zwaną premię rekrutacyjną. Wygląda to następująco:
a ) 5% od zdobytych kredytów pierwszej linii ( w tym przypadku graczy 2 i 3 )
b ) 3% od zdobytych kredytów drugiej linii ( w tym przypadku gracze 4, 5, 6, 7 czyli gracze z rekrutowani przez pierwszą linię gracza 1 )
c ) 1% od zdobytych kredytów trzeciej linii ( w tym przypadku gracze 8, 9, 10, 11, 12, 13 czyli gracze zwerbowani przez 2 linię gracza 1 )
Warto opisać to na konkretnym przykładzie:
- Gracz 2 wymienił 100 resetów na 200 kredytów gracz 1 wg naszej zasady otrzymuje 5% z 200 kredytów czyli 10 kredytów, zupełnie za darmo i nie robiąc nic więcej!
- Gracz 4 wymienił 500 resetów na 1000 kredytów, gracz 2 otrzymuje 5% czyli aż 50 kredytów, a gracz 1 jako że 4 jest jego 2 linią, dostaje 3% czyli 30 kredytów
- Gracz 14 wymienił 1000 resetów na 2000 kredytów, gracz 13 otrzymuje 5% czyli 100 kredytów, gracz 7 otrzymuje 3% czyli 60 credytów, gracz 3 otrzymuje 1% czyli 20 punktów, gracz 1 nie otrzymuje nic, dlatego, że jak dobrze zauważyłeś 14 jest w 4 linii od 1.
Czyli tak na dobrą sprawę sytuacja wygląda się następująco:
Załóżmy sytuację w której gracz 1 z rekrutuje 10 osób, każda z tych 10 po 10 kolejnych i każda następna po 10 następnych. Organizacja gracza 1 rozrosła się niesamowicie, w 1 linii ma 10 osób, w drugiej linii ma 100 osób w 3 linii ma 1000 osób, czyli jego organizacja liczy 1110 osób od których codziennie otrzymywać będzie kredyty. Oczywiście nie ma żadnego ograniczenia, im więcej osób z rekrutujesz, tym lepiej dla Ciebie. Jak mądrze zauważyłeś, rekrutując w 1 miesiącu 10 osób w następnym miesiącu otrzymujesz za nich kredyty, jeżeli natomiast w 2 miesiącu z rekrutujesz kolejne osoby, Twój zysk wzrasta! Tak czy inaczej z miesiąca na miesiąc Twój dochód pasywny staje się coraz większy, a Ty stajesz się coraz bogatszy. To jest takie docenienie osób które są wierne serwerowi i na nim grają. Opłaca się grać u nas bo to przynosi zyski.
I teraz niespodzianka, najpotężniejsze przedmioty w grze, czyli artefakty będzie można zdobyć tylko za punkty zdobyte w SBS ( Smile Business system ). W woli wyjaśnienia, otrzymywane za rekrutacje punkty można wymieniać za kredyty w skali 1 za 1, lub kupić za nie artefakty. Opłaca się zatem grać ze znajomymi i zapraszać ich do gry, oraz zadbać o umieszczenie swojego linku rekrutacyjnego w każdym możliwym miejscu, podpisy na forach, fotka, nasza klasa, opis gg, facebook i wszelkie inne miejsca. Rekrutujesz - wygrywasz.

Stwierdziłem że rutyna gry doprowadziła do znudzenia graczy, więc w poprzedniej edycji postanowiłem wyłączyć serwer i popracować nad urozmaiceniami. Jak dobrze wiecie słów nie rzucam na wiatr i wracam z pełną garścią dodatków które niesamowicie urozmaicą Wam grę i umilą czas spędzony na serwerze, oto niektóre z nich:

Już gotowe


-> Smile Quest System ( nieograniczona ilość nowych questów na stronie typu przynieś przedmiot? Gracz losuje przedmiot do przyniesienia, dostępne są różne opcje trudności Questu. Tryb prosty ? losuje spośród nie exe itemków, tryb trudny ? losuje spośród exe itemków, tryb bardzo trudny ? losuje spośród exe itemków + określona exe opcja (np exe dragon armor + dsr ). W zależności od poziomu trudności ( warto dodać, że przedmiot musi być na konkretnym poziomie np. +7 albo +12 ) po przyniesieniu przedmiotów gracz otrzymuje skill points. Punkty te może wykorzystać u kowala ( na stronie ) do nauczenia się rzemiosła wyrabiania przedmiotów ( dodawania exe opcji, np. za 1000 pkt kowal nauczy Cię wbijać DSR lub np. DD w przedmioty ) następnie gdy już potrafisz wyrobić opcję, za skill points możesz dodawać opcje do swoich przedmiotów. Chciałbym tutaj dodać, że skrypt jest bardzo zaawansowany i pozwoli na dziesiątki godzin gry. To jest odwzorowanie craftingu z innych gier MMO, którego do tej pory MuOnline nie znało.
-> Crafting - Za punkty zdobyte w Smile Quest Systemie ( SQS ) możesz uczyć się rzemieślniczego fachu. Po nauczeniu się wbijania np DSR od tej pory możesz dowoli wbijać DSR w każdy przedmiot w który się da ( oczywiście za SP - skill pointy )
-> Chaos Lahap znany już z poprzedniej edycji pomaga w pakowaniu chaosów w paczki na podobnej zasadzie jak souli i blessów. W chwili wolnej przerobię go tak, abyście mogli pakowaćteż inne kamienie, jole johy jogi creationy itp.
-> Character reserv to niesamowity dodatek pozwalający na posiadanie większej ilości postaci na jednym koncie. Domyślnie każdy od dzisiaj może mieć 7 postaci na 1 koncie z możliwością do rozszerzenia do aż 15! Jak to działa? Załóżmy że masz 5 postaci na koncie, idziesz na stronę odstawiasz jedną z postaci na "ławkę rezerwowych" i masz nowe wolne miejsce do stworzenia kolejnej postaci. Jeżeli będziesz miał ochotę pograć starą postacią idziesz na stronkę i ją przywołujesz. Wszystko to jest bardzo proste i intuicyjne, nie wymaga wykonywania dodatkowej ilości questów. Dzięki temu dodatkowi nie będziesz musiał tworzyć nowych kont na muły, będziesz też mógł bezpiecznie przekazywać przedmioty innym swoim postaciom, co w 100% zabezpieczy Cię przed kradzieżą przedmiotów podczas przenoszenia z konta na konto. Postacie rezerwowe będą widoczne w rankingu, ale nie będzie można wybrać ich w grze.
-> Find 2 Get event ? Event polegający na odnajdywaniu Pozycji postaci po screenie. Przykład, gracz widzi na screenie most w devias, musi tam iść stanąć wylogować się z gry i sprawdzić
poprawność pozycji na stronie, jeżeli się zgadza dostaje nagrodę w postaci kredytów. Eventowi towarzyszy ranking najlepszych graczy - pod względem szybkości wykonania questu.
-> Fenrir breeding Quest. Jest to dość mocno zaawansowany skrypt. Quest umożliwia hodowanie złotego fenrira . Hodowanie Odbywa się na podobnych zasadach co w tamagotchi . Jeżeli nie nakarmisz zwierzątka ? zdycha, i cały proces hodowli trzeba zaczynać od nowa. Hodowla jest podzielona na kilka etapów, najpierw jest jajko którym trzeba się opiekować, następnie wykluwa się z niego malutki fenrir, który z czasem rośnie. Karmi się go np. mlekiem, kurczakami, stekami, opcji jest dużo w zależności od etapu rozwoju. Finalnie po odpowiednio długim okresie hodowli fenrir dorasta i staje się złotym fenrirem. Wyżej opisane przedmioty można znaleźć w grze.
-> Smile Lottery. Bardzo ciekawy projekt, umożliwiający graczom hazard, element bardzo wciągający. Koncepcja jest taka, że Gracze stawiają odpowiednią ilość kredytów i po tygodniu spośród wszystkich zgłoszonych losowany jest 1 gracz który otrzymuje całość postawionych kwot.
-> Account Menager z następującymi opcjami:
- Reset reward system - system wymiany resetów na kredyty, opisany został wcześniej.
- Statistic add ? możliwość rozdania na stronie wolnych do dodania punktów ( statystyki: siła agi itd. )
- Stat Cut ? możliwość obcięcia statystyk swojej postaci. Odjęte punkty przepadają, nie są zwracane, to w celu zabezpieczenia przed ? modyfikacją statystyk? . Od teraz sam możesz naprawiać przekręcone statystyki
- Warp Character ? odwieszanie postaci. Działa na takiej zasadzie że przenosi wybraną postać do lorencji. Nie działa jeżeli gracz jest online ( względy bezpieczeństwa ) oraz nie daje DC
- Deposit widmo oraz Inventory vidmo ? panel do usuwania vidmo itemków. Gracz ma wizualnie przedstawioną skrzynkę oraz inventory i może sam usunąć sobie vidmo item. Skrypt został napisany w ten sposób, że nie wyświetla przedmiotów w inventory, tylko miejsce ich występowania ( np. duża litera O to miejsce w którym jest przedmiot, X to miejsce puste tudzież nieistotne z punktu widzenia problemu ) Po wybraniu linijki i wiersza z którego ma zostać usunięty przedmiot, skrypt go usuwa.

Offline

 
Witam na forum mysle ze wam sie podoba i prosze o zapraszanie na forum i sie rejestrowanie :D

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
zapraszam do lektury